poniedziałek, 26 marca 2012

głodowy miszmasz

czyli makaron z sosem śmietanowo-serowo-koperkowym z patelni. Po ponad trzygodzinnej podróży pociągiem wpadłam do mieszkania z zasysem żołądka i rzuciłam się na lodówkę. Bezmyślnie rzuciłam wszystko co było pod ręką na lekko naolejoną patelnię, czyli

- wcześniej ugotowany lekko podeschnięty makaron, oczywiście Wy powinniście gotować świeży
- ok. 200g śmietany 12%
- czosnek granulowany, sól, pieprz, bazylia, sporo koperku
- ok.10g startej goudy

foto by UGA


Wszystko podsmażałam mieszając, aż ser zaczął się ciągnąć. Nie można przesadzić z intensywnością ognia, aby śmietana się nie zważyła. Wyszło lekko kwaskowato, ale pysznie i sycąco. Szczerze powiedziawszy, przy relaksującym seansie Mamma Mia myślałam, że pęknie mi żołądek. Najlepszym rozwiązaniem jest uwieńczyć to proste, ale tłuste danie gorzką czarną herbatą, trawiennym zbawieniem.
pozdroUGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz